Actueel:
Nog plaatsen voor Jazz workshops op 17 november 2012 Rotterdam

Beste harpisten,

Zoals jullie weten vieren we op 17 november a.s. het vijf-jarige bestaan van de Jazz Harp Foundation. Dit doen we met een Happy Birthday Jam om 20.15u in het World Music & Dance Center in Rotterdam, met als 'special guest' Park Stickney, die de jam zal openen.

Overdag is Park beschikbaar voor zowel groeps- als privélessen. Er zijn al enkele groepjes in vorming en we zoeken dus nog leerlingen (zowel pedaal- als hakenharp) om deze groepjes definitief doorgang te kunnen laten vinden.

1) groepsles voor amateurs met enige ervaring in akkoordsymbolen lezen

2) groepsles voor studenten en/of professionals met enige ervaring in akkoordsymbolen lezen3)groepsles voor studenten en/of professionals met enige jazz ervaring

Een groepsles kost €55,- per persoon op basis van 4 personen en duurt 1,5 uur.

Er is ook nog plek voor privéles, dit is vooral interessant wanneer je een specifiek stuk hebt waar je graag aan zou willen werken. De kosten voor 50 minuten privéles is €90,-

We hopen op nog wat aanmeldingen! Dus motiveer je leerlingen nog eens extra; voor een lekkere volle klas wil Park een volgende keer zeker weer naar Nederland komen!

Last but not least wil ik ook nog de 'How-to-survive-a-jamsession' crash course llv Kurt Schwab onder de aandacht brengen. Kurt is een echte oude rot in het vak en leidt al jarenlang meerdere malen per week jamsessie's in diverse jazzkroegen en clubs. Kortom, in deze crash course valt veel te leren voor de beginnende jammer, maar ook de ervaren band speler zal er een nuttige warming-up in ondervinden en zeker nog wat handige tips toegespeeld krijgen. De crash course begint om 19u en koste €10,-

Toegang tot de jamsessie (inclusief een glas feestelijke bubbels) is gratis.

Meer informatie en aanmelden: info@jazzharp.org of 06 243 111 22
Kijk ook 'ns op onze site: http://www.jazzharp.org/pagina.php?id=255

Hartelijke groeten,

Brenda Dor-Groot & Sabine Meijers